God morgon!


God morgon!
Sitter med nya svarta fluffmössan mot svart soffa och är helt slut. Fick typ ingen sömn alls igår. Hoppas vakna av det härliga solskenet utanför. 
Idag måste jag ut och få sol på mig. Det gäller att ta vara på soltimmarna nu i mörkret. Det är så sjukt mörkt nu! Fatta då hur det kommer vara i jul! 

Har inget speciellt planerat för denna strålande dag dock. Ska försöka ta det lugnt i helgen för vi har de flesta av våra spelningar nästa vecka. Kanske får man någonting vettigt gjort. Funderar på att börja på ett rätt stort julpyssel med årets julkalender. Spana in förra årets hemmagjorda julkalender HÄR.
Nu är det i alla fall frukostdags!

OBS! 
Med tanke på förra inlägget tänkte jag bara klargöra att jag inte är homofob! Skulle ju uppstå ett visst självförakt med tanke på att jag är bi.
It was A JOKE!

1 kommentar:

  1. Får hoppas på lite snö till jul så det blir lite ljusare...

    SvaraRadera