Grym Måndag


Grym Måndag
Började dagen tidigt med en lyckad spelning där det gick så bra att de vill köpa in fler föreställningar. Bara alla får tid så vore det verkligen jättekul att köra några föreställningar till. Annars är den absolut sista spelningen på söndag. Då blir det ett sista farväl till Fröken Märkvärdig och Mörkermonstret. Kommer kännas riktigt konstigt.
På vägen hem sken solen och det var riktigt vackert ute med all snö. På bussen fick jag ett samtal om en audition till en reklamfilm där de vill att jag ska spela Miss Universum. Snacka om komplimang att de ens ringde. Man har ju inte Yvonne Rydings kropp direkt. Det blir audition på onsdag i alla fall, sen får vi se hur det går.
Sen blev det träning och nu ska jag dra iväg till centrum och spana på julklappar, köpa en adventsljusstake, äta sushi och kolla på en till lägenhet.
Är förresten trea i kön till lägenheten som jag verkligen vill ha. Det är bara två stycken innan mig nu! Med min vanliga tur kommer jag väl hamna tvåa och så kommer den enda innan mig ta lägenheten. Den ständiga tvåan. That's me! 
Men hoppas och håller tummarna jättehårt!

8 kommentarer:

  1. Sv: Nope! Jag hade rött ett tag i slutet av sommaren, men jag lessnar ju så lätt och färgade svart :P
    Men tack iaf :D

    SvaraRadera
  2. Wow, grattis, vilken jävla komplimang!

    SvaraRadera
  3. sv: Nej det har jag inte, men ska bli riktigt kul att se dom nu :D

    SvaraRadera
  4. Nej så kul att få det erbjudandet, ju! ;D

    Självklart håller jag tummarna för lägenheten! Det har jag redan gjort ett tag. ;)

    sv: Jag cyklar, inte så jättelätt i snön men det funkar, haha.

    SvaraRadera
  5. jag såg just dig i kvällens avsnitt av Våra Vänners Liv. Helvete vad roligt det var att se dig! :D man vill ju bara se mer,

    SvaraRadera
  6. sv: men då borde du fan ta och se serien, den är riktigt grym. och blev fan ännu mer grym när du dök upp, haha.

    SvaraRadera
  7. Jag håller verkligen, verkligen, verkligen tummarna för dej! Att du får lägenheten alltså:)

    SvaraRadera