Håll värmen och stilen i vinter

Nu har man fått lön och jag sitter hemma i värmen och kurar och funderar på vad man ska köpa för schysta vinterkläder för att våga sticka näsan utanför dörren i denna bitande kyla.

Nu har jag gjort en grundlig research och klippt och klistrat ihop ett inlägg med snygga vinterkläder som gör att man håller både värmen och stilen från topp till tå.

Om ni hittar nåt ni gillar är det bara att klicka på bilden för att komma till sidan där man beställer.
Knit hat skull, RandomizerKnit hat Leopard, Randomizer
Mycket av kroppsvärmen går raka vägen ut genom huvudet. Någon av de här mössorna vore ju inte helt fel.
Palestina scarf, Randomizer
En snygg halsduk är ett måste i den här kylan. Sen kanske man ska fundera på vad just denna har för politiskt värde innan man går runt med den på stan. Men det är många som har palestinaschalar nu som inte alls ser den som en symbol som man kanske gjorde förr. 
Cardigan Leopard, Living Dead SoulsGirls cardigan pistols, Toxico
En varm mysig kofta är ett måste under jackan.
Girls Track Top JT Love, ToxicoGirls hood Get Busy Living, Lowbrow
Eller en gosig hoodie.
Coat Leo, CollectifRoll leather jacket girls, Randomizer
Kappa eller skinnjacka funkar alltid.
E.p.268 Motörhead Ace of Spade, John Doe MerchE.p.122 skulls, John Doe MerchPatch cupcake cherry, Kreepsville 666Patch stitched heart, Kreepsville 666X-ray seahorse patch pair, Kreepsville 666Patch Zombie Swallow Heart, Kreepsville 666
Patches zombie swallow, Kreepsville 666
Har man redan en snygg varm jacka kan man ju alltid pimpa till den med patches på favoritbandet eller snygga motiv. Är helt kär i sjöhästarna och zombiesvalorna.
Bathrobe jacks face multi b/w, John Doe MerchFleece blanket leopard, John Doe Merch
För extra värme hemma finns snygga morgonrockar och plädar. Den här till höger skulle passa sjukt bra på min soffa.
Fingerless handgloves skeleton, RandomizerFingerless handgl. jacks face, Randomizer
Snygga torgvantar.
Overknee sock Bone high, John Doe MerchSocks checkered, Shock Store
Det är viktigt att hålla fötterna varma.
Legwarmers plain, RandomizerLegwarmers striped, Randomizer
Har man kjol är det skönt med benvärmare. Har själv bara svarta, men det vore kul att ha lite mer färg och variation på dem.
7703 10 eye leather boot, UndergroundDiva Darcie, Dr. Martens
Slutligen ett par rediga skor. Underground-kängor och Dr. Martens har alltid funkat. Gillar dessa till höger med klack!
1B99 14 eye skelly boot, Dr. Martens
Eller varför inte dessa med skelettmotiv som lyser i mörkret.

Spana in mer snygga kläder HÄR. 
Hittade ni några favoriter?

17 kommentarer:

  1. ja nu blev man ju inte LITE shoppingsugen!

    sv: ja riktigt trist, men men. du ser väl på bilden att den är signerad ;) tycker definitivt att du ska köpa den snarast!

    SvaraRadera
  2. Vilka grymma inlägg du gör... Bra jobbat!

    SvaraRadera
  3. Dr Martensen men klack var grymt snygga!=) Haft en trevlig lördag?

    SvaraRadera
  4. yes i know så läcker:D finns på rusta för typ 249 eller nått sånt :)

    SvaraRadera
  5. skorna är sjukt snygga!

    sv: Nej det har vi inte, eller vi har ett ställe där det brukar komma lite band. Ska blandannat fota Pretty Maids där på lördag men enligt ett rykte så ska det öppna ett nytt ställe med bara rockmusik osv :)

    Ja samma här men denna videon är helt underbar :D Dom sa själva i en video att detta är en "skämtlåt" men jag älskar den, haha.

    SvaraRadera
  6. Följa varandra via bloglovin?

    SvaraRadera
  7. Sv. Det tycker jag du ska ta och göra.=)

    Jag var iväg på Styleins tillfällig outlet och det var nästan för kallt för att åka dit alltså. Inte alls trevligt väder att vara ute i idag. Du gjorde rätt som stannade inne största delen av dagen.

    SvaraRadera
  8. sv: ja, jag ska fan ta tag i det här och söka jobbet idag. jag kan ju inte råka få det om jag inte ens söker. jobb på en tidning.. allt man behöver för att nörda loss.

    SvaraRadera
  9. Åh leopard mössan skulle jag inte banga på !

    SvaraRadera
  10. SV. jaa precis det e ju så! :) tack!

    Åh den där mössan provade jag igår inne på shock. men det blev en annan döskalle mössa! :) heheh! allla saker där e sjuuukt snygga! har spanat in en del av dom innan :)

    SvaraRadera
  11. mycket mycket snyggt!

    sv: ja eller hur :D skulle sitta fint.

    SvaraRadera
  12. Jag hittade måååånga favoriter hörrö:D Nu vill jag shoppa, shoppa, shoppa!!! Men pengarna räcker inte. Inte. Inte. Julklappar ska ju införskaffas!:D

    SvaraRadera
  13. Skelettbootsen var helt underbara! Ett par sådana torgvantar hade Jocke berg igår när han spelade, fast han hade dom på fel håll, så att skelettet var på insidan. Snyggt.

    SvaraRadera
  14. Jag måste verkligen skaffa en vinterjacka, och kappan är snygg men helt leopard är lite för lite svart för mig :D:D <- fast i svart ^^

    SV: tack!<3

    SvaraRadera