Hoppas på nystart


Hoppas på nystart
Det blir nog en rätt lugnt i helgen. Sitter hemma och håller värmen samtidigt som jag söker massa jobb och håller tummarna för att jag får ett positivt besked om lägenheten jag var på visning för i veckan. Som det ser ut nu så är det bara tre före mig i kön. Det vore ju helt fantastiskt att börja det nya året med ett nytt hem och ett nytt jobb. Vore inte dåligt att få tag i ett schyst jobb också så att man inte går back alltför mycket på flytten. För flytta ska jag oavsett om det blir den här lägenheten eller senare.
Om jag skulle få den måste jag dock måla om hela lägenheten. Känns som att de som bodde där innan hakade på den där kaffetrenden runt 2007 när alla väggar skulle gå i lattefärger, för hela lägenheten går i beiget och brunt. Känns ju väldigt ute nu och ingenting som jag någonsin skulle falla för.

3 kommentarer:

  1. hehe den där bajsbruna kaffetrenden på väggarna får mig att vomitera mentalt.

    sv: vi lirar Red Dead Redemption.. skaffade det när det kom och våldsspelade det, sen kom en undead expansion till det.. massa zombies. och nu har vi börjat lira online. det kan vara det bästa spelet någonsin. helt utan att skoja. det är så sjukt kul. varning för att timmarna går dock =)

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ser fräscht ut i alla fall... Fan, kom på att jag drömde att jag fick ett fett jobb... Nu påminde du mig...

    SvaraRadera
  3. Men guuu va jag känner igen de där.. Vill måla om vardagsrummet.nu

    SvaraRadera