Inför Bandit Boat X


Inför Bandit Boat X
Idag har jag städat, sorterat tvätt, tränat, dammsugit, duschat och varit snäll mot håret med en redig inpackning. Det är helt klart dags att hugga tag i sitt liv efter hela Halloween-karusellen. Har haft sjukt roligt, men är helt ur form efter en vecka. Det ringde en snubbe som vill att jag ska på jobbintervju på ett café på söder på onsdag också. Riktigt najs. 
Hardcore SuperstarRaubtier
Bullet
Nu ska jag vara nyttig och ta hand om mig själv enda till på fredag då jag drar iväg och jobbar på Bandit Boat X. Efter det blir det rejäl skärpning fram till jul, så då jävlar blir det fest!

Lust att få chansen att festa med mig och se band som Hardcore Superstar, Bullet och Raubtier? Klicka på översta bilden och tävla om den sista hytten!

4 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig på arbetsintervjun!

    sv: Haha nej precis, vette tusan hur dem gjort den där Jack-skallen alltså. :P

    SvaraRadera
  2. Fan jag vill me' men hinner fan inte... segt...

    SvaraRadera
  3. Coolt, jäkligt snyggt iaf! Förresten, jag funderar på att ta upp fotandet lite igen. Skulle du vara intresserad av att modella lite TFP?

    SvaraRadera
  4. du ska inte dra och se stone sour den 18e?

    SvaraRadera