Inspelning, lunch, shopping, bio och juleljus


Inspelning, lunch, shopping, bio och juleljus
Interpool är en fransk kriminalserie som de svenska assistenterna i teamet ville jämföra med Beck-filmerna. Vi spelade in en scen på en båt där man jagade en läskig mördare.
Utsikten från inspelningsplatsen. Vacker men grå.
 Fick Veg-lunch för att jag inte kan äta fläskstek. Blir dålig i magen av gris. Synd då det är så gott! Det vegetariska var riktigt gott faktiskt. Sen jag slutade jobba på restaurang har jag börjat uppskatta att bli bjuden på riktig lunch mycket mer.
Kort efter lunchen slutade vi och jag drog en sväng på stan. Orkar inte lägga upp bilder på allt jag fick med mig hem, men jag kände mig rätt nöjd när jag fick med mig två par vinterskor, rosetter, hårblomma, två par vantar, en fluffig mössa och en najs T-shirt. Nu behöver jag bara en riktigt gosig tjocktröja, sen kan vintern få komma när den vill. Helst innan jul!
Färdigshoppad och nöjd drog jag med Göran på bio. Vi såg filmen om Cornelis. "Recension" om den kommer snart, men over all tyckte jag att den var bra och kul att se som Cornelis-fan. Jag syntes i typ två sekunder. Yay! ;) Läs om inspelningen av Cornelis HÄR.
Jag behövde få in lite extra steg, så vi trotsade kylan och tog en promenad mot Slussen. På Drottninggatan höll man på att hänga upp julbelysningen.

7 kommentarer:

  1. Tack så mycket :D
    Din design va ju också GRYYYM!

    SvaraRadera
  2. sv: Ja :D Ingen aning faktiskt :/ Står ingenstans om det.

    SvaraRadera
  3. Låter som en sjysst inspelning! Coolt jobb du har!

    SvaraRadera
  4. Sv: Haha, jo men eller hur :P

    Btw, awesome blogg! =)

    SvaraRadera
  5. du e alltid så snygg i håret, kan inte du lägga ut lite olika frisyrer o färger som du haft? skulle vara kul o se..
    kram på dig!

    SvaraRadera
  6. Jag lider lite med dig faktiskt, gris är väldigt gott! Det är bra att det finns substitut i alla fall. ;D

    SvaraRadera
  7. den där tröjan vill jag ha!

    SvaraRadera