Lägenhetsvisning och pepp inför inspelning


Lägenhetsvisning och pepp inför inspelning
Har varit helt utslagen idag, men kom i alla fall iväg på lägenhetsvisningen ikväll. Riktigt fin lägenhet i ett område som jag velat bo i i flera år, men jag tror inte min kötid räcker denna gången. Hade den gjort det så hade jag fått tillgång till lägenheten första januari 2011. Det hade ju varit klockrent att börja det nya året med en ny lägenhet. Vi får se hur det går.

I morgon blir det filminspelning och jag har lyckats få med mig Göran denna gången. Hoppas på att må bättre då. Nu måste jag styla och fixa fram morgondagens outfit. Hörs då!

5 kommentarer:

  1. Jag o sambon flyttar faktiskt in i vår nya lägenhet den första januari 2011:D hoppas ni har samma lycka som oss o får den!

    SvaraRadera
  2. Ja det va en mysig helg utav bara helvete:).
    Ja men det är också sånt som man faktiskt mår bäst av i slut änden=). Ikväll så har jag en egen myskväll, sambon drog på Raised Fist i Gbg. Det blir pyssla och greja :P.

    Och håller tummarna för att ni kirrar en ny lya=). Sen JÄVLAR vilka underbara kök! Kock som man e så vattnas det lite i munnen=).
    Have a kick ass day!

    SvaraRadera
  3. åh, hoppas du får lägenheten :)

    SvaraRadera
  4. Nej, är navalith som hjälpt mig om du vet vem det är? Jag känner inte Hanse, vi råkade vara p samma ställe bara :-D

    SvaraRadera
  5. Åhh coolt! Hoppas du får lägenheten ändå!! :-D

    SvaraRadera