♥Making dessert♥


Making dessert
Idag är en väldigt speciell dag. Det är fyra år sedan jag och baby blev ihop. :)
Det blir trerätters hemma ikväll och eftersom jag är så rysligt söt så fick jag stå för desserten som blir heart shaped cheesecake med hallon. Har gjort i ordning allting och kakan väntar bara på att få komma in i ugnen, men jag är portad från köket, så det blir lite svårt. 
Nu börjar det lukta riktigt gott från köket och jag har fortfarande ingen aning om vad det är han lagar. Spännande! 

6 kommentarer:

  1. Gratulerar på den stora dagen då!!

    SvaraRadera
  2. Vad kul! grattis till er!

    SvaraRadera
  3. Åh, ett stort grattis till er två! :D

    Cheesecaken låter verkligen underbar, ser i alla fall så ut. ;)

    sv: Nej det är riktigt svårt att få ett jobb. Det känns som att de som får jobb, utan att ha några speciella erfarenheter, har riktig tur alltså.

    SvaraRadera