Näsjobb


Näsjobb
Har blivit kallad på casting för min näsa i morgon. Det är tydligen någon reklamfilm där bara näsan kommer synas. Känns ju kul med tanke på att min nos är lite speciell. Bra betalt också för några timmars jobb.

Och neeeej! Jag har INTE plastikopererat näsan! Kommer nog aldrig göra det heller. Kanske om man skulle vara med om en olycka och paja den helt. Annars är jag väldigt emot skönhetsoperationer. Det är faktiskt väldigt många som frågat om jag gjort diverse operationer. Frågan är om man ska ta det som en komplimang eller förolämpning?

Nu blir det en sen lunch sen dags att springa iväg och sjunga, dansa och spela teater i projektets första föreställning. 
Wish me luck!

6 kommentarer:

  1. I like your nose! och att folk frågar om du gjort ngt ingrepp ska du nog ta som en komplimang, eftersom att med operationer eftersträvar man ju perfektion!

    SvaraRadera
  2. Din näsa kommer bli faamous! ;D och jag tycker du är skitsnygg, man ser att du är NATURLIGT SNYGG. ALltså hade du bara en bunt jävla bra gener när du knatade ut ur morsans mage :)

    SvaraRadera
  3. Oj vilket sjukt bra jobb... Och nä, operationer vore rätt så jävla bortkastat på dig...

    SvaraRadera
  4. Säger som jessica kommenterade! Med operationer eftersträvar man perfektion, så ta det som en komplimang! ;)

    SV: Damn right! Samma här för fan! :)

    SvaraRadera
  5. Vacker näsa! :-D

    sv: Tack! Vart ska du giga?

    SvaraRadera
  6. Du har ju väääärldens sötaste lilla nos:) Verkligen! Själv har jag en sné nos, eftersom man är gammal boxare:P men det är OK;)

    Jag vet inte om jag är helt emot skönhetsoperationer, innan jag har dött kommer jag vilja ha gjort boobisarna. Bara för att ha gjort det liksom. Hahaha! Men nu behövs det verkligen inte. Är 22 år och dom fortsätter växa. Det ligger visst i släkten...suck.

    SvaraRadera