Nocturnal Halloween Ball 2010


Nocturnal Halloween Ball 2010
Har råkat ut för världens bildbomb på Facebook. Massor med taggningar och fantastiska bilder. Här är bara ett urval bland alla fina bilder för att summera kvällen.

Stort tack till Daniel, Jannike, Mica, Linda-Marie, Hanse, Göran och Cathrine för fina bilder och en grym kväll!
Batman och Poison Ivy började kvällen hemma med middag och kostymfix.
Sedan drog vi på förfest hos Sofia och Cathrine. Träffa Emelie. :)
Vi fick bål och hade kalas!
Micke! :)
Sen åkte vi iväg till Halloweenfesten på Junibacken. Träffade Jannike. Hon fnittrar fint. ;)
Daniel tog fina bilder.
Hittade Hanse som gick och vann tävlingen.
När han hade vunnit åkte delar av kostymen av.
Fina flickor!
 Hanse hade fått tag på godis som han önskade han hade haft förra året.
Lekte lite i sjörövarskeppet.
Kind of blurry. Just like my memory.
Tack allihop för en fantastisk kväll!

8 kommentarer:

  1. Hej alla, just nu har jag frågestund på bloggen, kika in och ställ en fråga (:

    SvaraRadera
  2. Svar: Haha jag föredrar fortfarande "the boy next door"-typen. ;)

    SvaraRadera
  3. Verkligen underbara bilder!:) Ser ut som en lyckad kväll. Och vilka utklädnader sen då!

    Svar; jaaaa...men jag har egentligen inget emot att tjocka och äta massa sånt gott. Men jag har ju min IBS-mage som inte klarar av det riktigt:(

    Kramar

    SvaraRadera
  4. fan va nice :D
    va gärna med i min Halloweenoutfit, om du vill ha chansen att komma med i mi blogg?
    kram

    SvaraRadera
  5. Det är faktiskt härligt att ha ett lugnt ställe :) Härliga halloween bilder btw!

    SvaraRadera
  6. Sv: tack, ska du säga, asballa bilder juu! :D

    SvaraRadera
  7. varför skulle jag önskat att jag hade chokladan förra året? jg var ju mad hatter då, inte willy wonka! :P jag fick den dock av willy wonka iår! :)

    SvaraRadera
  8. Grymma kostymer alla hade alltså!

    SvaraRadera