Produktiv morgon + Julkalender


Produktiv morgon + Julkalender
 Den här gullisen var utanför fönstret i morse. Det är så ljust och fint ute. Man märker verkligen skillnad i humöret när det är ljusare. Känner mig också lite stolt att jag hunnit gå på casting, handlat mat och kommit hem innan elva.

Spelningen igår gick jättebra. Nu börjar jag förstå lite varför jag har känt mig så nere på sistone. Har ju inte uppträtt någonting inför publik sedan i våras.  Jag blir tydligen riktigt depp när jag inte får göra det jag brinner för. Nu peppar jag för gig ikväll i Bagartorop och imorgon på Liljeholmen.
Har fått upp julkalendern på bloggen också. Från och med onsdag kommer ni kunna klicka på luckorna och komma till juliga inlägg, tävlingar och överraskningar!

3 kommentarer:

  1. Najs med kalender osv! Smarta du :)) <- känner mig puckad :D

    SvaraRadera
  2. ja vi måste fan ses nästa gång ja kommer ju!

    SvaraRadera