Tisdag - Jobbintervju och filminspelningsplaner


Tisdag - Jobbintervju och filminspelningsplaner
Fall
Idag har jag varit på jobbintervju för ett jobb som jag faktiskt vill ha. Det är inte varje gång men hittar lediga jobb på sånna ställen man faktiskt VILL jobba på. Kändes som att det gick bra i alla fall.

I morgon är det filminspelning från kl 7 på morgonen. Har ett litet problem dock. Håret är fortfarande alldeles rödflammigt och inte alls som hårstylisterna ville ha det. I värsta fall kommer de be mig att gå hem... Inte första gången jag skulle sumpa ett jobb på grund av hårfärg tyvärr. Ni får hålla tummarna för mig nu så hoppas jag på att jag kan komma med ett schyst inlägg från filminspelningen i morgon.

5 kommentarer:

  1. Neej jag gjorde ju inte de ju :(
    jag e tråkig av mig :P

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för dig, både för jobbet och inspelningen! Lite för mig själv också, haft riktig otur med jobb enda sen juli.

    SvaraRadera
  3. Jag jobbar som receptionist eller kontorist, båda delarna, på en trafikskola!

    Lycka till på din jobbintervju :) vad är det för jobb?

    SvaraRadera
  4. Sv: jaha okej, kuul! Lycka till, hoppas du får jobbet! :D
    jaa den videon e fan ball asså! :D

    SvaraRadera