Ut i snöstormen!


Ut i snöstormen!
Det är klart att precis när jag bestämt mig för att göra ett ryck blir det världens snöoväder. Tog en långpromenad i slasket och det gick faktiskt förvånansvärt bra. Det gäller bara att ha varma goa kläder. Kommer nog inte ha disciplinen att köra på det här hela vintern bara. I morgon hade jag tänkt dra förbi gymmet och försöka få tag på något schyst gymkort som man förhoppningsvis har råd med.
 Grått och vitt. 
Fint, men en aning dystert. Det lär väl vara borta tills imorrn. ;)

7 kommentarer:

  1. Slaskets tid är kommen... Billigt gymkort..? Aldrig hört talas om det...

    SvaraRadera
  2. jag är nog kvar ett tag till...så vi hinner ses! i helgen ska jag till uppsala dock! :) röja järnet där ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte också att det skulle vara skönt att vara ute och gå men nej, jag håller mig till gymmet. Gymkort is the shit. :D Stockholm stads är ju kanon, då kan man vara lite här och var i staden och kunna gymma.

    sv: Tackar tackar!

    SvaraRadera
  4. Hej tjejen! Ursäkta för sent svar. Ute går går det ju inte att vara! Har några ställen vi skulle kunna vara på som är coola.

    Ett förslag är en lokal i närheten av våran replokal, den är lite industriliknande och skitig sådär. Replokalen fungerar också, det är en helt annan stil (svart medaljongtapet och lädersoffa). Och sen hemma hos mig också där vi rivit tapet på en massa väggar. Ser ut att vara helt misär. Skulle vara kul att komma på något tema som passar med något av dem! :-)

    SvaraRadera
  5. KALLT ! Blöttt!!! :) men du ser ut att ha kläder för vädret iaf ;) hade bara min tjocktröjeluva att skydda mig med ;)

    SvaraRadera
  6. Har inte börjat snöa här nere än, men det är nog inte långt borta. Tänka sig att det bara är 2 veckor sen jag körde HD senast... :-)

    SvaraRadera