Vårfunderingar



Vårfunderingar och bakisbingo
Snart är terminen slut och jag slutar skolan igen. Inte utan att man börjar försöka planera hur våren ska se ut. Plus att det kan vara skönt att tänka lite på våren i mörkret och slasket.

Har anmält intresse på två lägenheter idag. Bara ett fåtal före mig i kön än så länge. Om jag skulle få någon av dem måste jag jobba extra mycket i vår för att få ihop allt. Vore ju schyst. Om jag fick tag på ett bra jobb vill säga. Eller så vinner man på lotto. Vi är ett gäng som ska spela Bingolotto hos Emelie och Micke på veckans bakissöndag. Då jävlar ska jag bli miljonär! Har bara sån rackarns otur i spel. Slutar väl med att jag vinner en årsförbrukning av hundmat med min tur. :S

2 kommentarer:

  1. Fortsätter hålla tummarna för jobben! Både för dig och för mig, att dem ska vara så svåra att få.

    SvaraRadera
  2. sv: tack så mkt :) det gick faktiskt bra, och det blev ascoola bilder :D skitstolt över mig själv ;) kommer slänga upp dem så fort jag får dem så får du se :)

    SvaraRadera