Vill också skriva elaka lappar


Vill också skriva elaka lappar
Hittade den här en bit utanför hemmet. Önskar att jag också hade energi att skriva elaka lappar. Öppna ett worddokument, sätta på caps lock, byta typsnitt och skriva ner all min vrede. Därefter förstora den första meningen som en rubrik, skriva ut lappen, klippa till lappen, laminera lappen, hitta en pinne i lämplig storlek för att fästa lappen på och sedan använda all min kreativa förmåga och alla häftstift jag kan hitta för att få lappjäveln att fästa på pinnen. Den som ändå var så fantastiskt fyndig. Den som ändå hade tid med sånt.

6 kommentarer:

  1. Ha ha, det är typ en svensk folkrörelse det där, ingen vågar säga något men anonyma lappar är svåra att spåra...

    SvaraRadera
  2. Haha...elaka lappar är skoj, så länge dom inte är riktade till en själv:P hahaha

    Men aw, vad roligt att du blev glad! Lite glädjespridare sådär jag;)

    SvaraRadera
  3. HAHA!
    svar: jaa haha varör blir deet så???? :P:P
    men glass e gott !;P

    SvaraRadera
  4. Haha fan vilken sköning som gjort den lappen :D Vad ska du göra idag?

    SvaraRadera
  5. haha skön lapp! snygg blogg :)

    SvaraRadera
  6. hehe, eller hur. det ska nog bli min nya syssla nu när jag blivit heltidshippie!

    SvaraRadera