13 december - Glad Lucia!


13 december - Glad Lucia!

Glad Lucia på er! Här är vi uppe tidigt i ottan. Mumsar julvört och spanar på Södra Latins kammarkör på 2an. Personligen föredrar jag Luciatåg utan Darin. Här kommer lite luciaklipp från förra årets luciafirande med den grymmaste sång- och teaterklassen. Garanterat Darin-fritt!



Beklagar brandlarmet. ;)


Efter luciatåget skulle det självklart julshowas ordentligt!

Kanske inte det juligaste, men en tänkvärd låt med 6 pangbrudar. Love you guys!

9 kommentarer:

  1. sv: hehe. ja det var den konstigaste filmen nånsin. jag hängde fan inte med alls. nya filmen blir nog häftig skulle jag tro... trailern ser ball ut i alla fall så man får väl hoppas.

    SvaraRadera
  2. riktigt vackert! Älskar låten gläns över sjö och strand. haha vaddå var Darin med? Han har ju riktigt fin röst han ;)

    sv: Ja jag tycker det :D inga metalband utan mer pop,indie,hiphop och rock. Jag drar dit för Kings of leon och stämmningen. Sen är The sounds riktigt grymma live med:D

    SvaraRadera
  3. Ha ha, luciatåg med Darin... Tur att jag missade det!

    SvaraRadera
  4. är du bra på allt du ? :D awesome brud! :*
    Sv: huhu det var awesome :)))<3

    SvaraRadera
  5. Sv: Jo men det är faktiskt nice att vara ute i god tid för en gångs skull. Så slipper man stressa i sista minuten :)

    SvaraRadera
  6. sv: Ja! De har jättefina grejer där, det är det som är grejen. Det är den enda affären i Sverige som jag vet har sådant. Blir för dyrt att beställa saker från Japan eller USA.. ;_;

    SvaraRadera
  7. sv; Hah aah, känneru honom?

    SvaraRadera
  8. Mörkhårig Lucia! Så "ska" det vara tycker jag. I de grundskolor jag gick i tyckte alla lucian skulle vara blond, varför vet jag inte. Nu säger jag inte att man ska göra som originalet är och så men. ;P

    Gillar sista låten där! Lite kul. ;D

    sv: Tack så jättemycket! Ja jag hoppas att vi inspirerar andra, speciellt personer i vår ålder/vår generation. Många tror inte att man som så ung kan hålla länge, det är totalt fel.

    SvaraRadera