Bumbi i blont och rosa


Bumbi i blont och rosa
Är så ovan vid att se mig själv i så blonda och rosa sammanhang, så jag var bara tvungen att pyssla ihop detta i en bild medan jag låg i sängen i väntan på att bli frisk. 


Är rätt skönt att inte ha något viktigt inbokat och bara vänta på att tiden ska gå. Kanske till och med hinner längta lite till julafton. På senare år har man ju knappt hunnit längta alls. Tiden har gått så fort och man har varit så upptagen att julafton bara anfaller en, till skillnad från när man var liten och var tvungen att vänta i evigheter. 


Idag blir det lugnt hemma med disneyfilmer och kanske lite julpyssel. Städas behövs i alla fall.
Nu är det frukostdags!

6 kommentarer:

  1. Själv har jag nog det stressigaste året någonsin...

    SvaraRadera
  2. sv; Åh tackar! Och detsamma! jaa tycker ju att det e förbannat gött o sova, men jobbigt när det inte ingår i rutinerna riktigt att ligga hemma mitt på dan på en vardag och sova när man egentligen måste vara på jobbet lixom! krya på oss! :)

    SvaraRadera
  3. Ja den måste nog faktiskt vara det! :) fin blogg :)

    SvaraRadera
  4. sv: bodybalance är sjukt skön träning :)

    SvaraRadera