Coca Cola - Det juligaste vi har?


Coca Cola - Det juligaste vi har?
Mitt i allt kör lyckades jag missa några luckor i kalendern, så jag tänkte att jag skulle kompensera dessa med några juliga klipp och vad är juligare än Coca-colareklamen?

Visste ni förresten att det är Coca Colas förtjänst att vår tomte har rött och vitt på sig? I samband med en reklamkampanj på 1930-talet gjorde Coca Cola sin tomte i samma färger som företagets logo. Sedan dess har detta varit vår bild hur tomten ska se ut.

Årets Coca Cola-reklam. Ogillar verkligen låten som de använt i årets reklam. Men filmen och temat är väl helt ok. Gå in HÄR för att fixa er egen snökula.

Låten till den här får ju håret att resa sig av julkänsla.

Känns konstigt att det varn nio år sedan denna kom.

En av de gamla klassikerna med isbjörnarna.

14 kommentarer:

  1. sv; precis! starka färger ska de va :D

    SvaraRadera
  2. Japp, coca cola är det juligaste som finns!

    SvaraRadera
  3. sv: ja det e helt sjuuukt, dom där pennorna vill jag med ha!

    SvaraRadera
  4. sv: Ojdå, ja shit vad läskigt! :o haha.. jag känna att någon rör på mig. men det är bara då jag sover, eller stryker mig över håret. Skit äckligt, kanske bara en inbillning. Ingen aning :) haha!

    SvaraRadera
  5. Ja eller hur! han var ju gift men sen skiljdes de å nu skulle de gifta sig igen..? :(

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket. Ja det bandet äger.

    SvaraRadera
  7. sv: Det är bra med mig! Själv? :3
    Fin blogg förresten. O:

    SvaraRadera
  8. sv: Ja mycket :) hur har du det i juletiderna då?

    SvaraRadera
  9. Sv: Tack, måste säga detsamma :) Och ja, förkylningen bråkar men det går nog över snart.

    Coca-Cola reklamen är ju mysig varje år, dock är jag lite besviken på den i år.. Fast å andra sidan vet man att det är ju när den kommer ;D

    SvaraRadera
  10. Jo men de är nog fan det. Reklamen ger en sån mysig känsla för de visar en riktigt fin och perfekt jul

    SvaraRadera
  11. det har han väl redan mer eller mindre erkänt att det var... han sa i en intervju att hans tjej inte tog detta bra, och att det är svårt när man lever så inpå varandra som han och minnah gjort typ..

    SvaraRadera
  12. sv: Hur länge hatade du det? ...Om det finns någon chans att jag kommer tycka det är kul nånsin xD haha. Det jag kan och inte tycker är så komplicerat är ju dock kul. Sedan är det väl vissa grejer som jag för mig känner är totalt onödigt att lägga ner energi på. Men det är ju alltid kul om man förstår. :)

    SvaraRadera