Hello Dinner!


Hello Dinner!
Hemma hos mor och jular mig. Nu börjar julsemestern på riktigt. Bror min har kommit hem från Gotland och vi har varit arkitekter tillsammans med kusinen Moa hela dagen. Planerar för fullt inför årets pepparkakshus. Vi blev desto mer barbariska nu när det är dags att laga middag.
Helkropp. 
Upp på saltbädd, proppa i massa dill, och tjoff in i ugnen! 
Eftersom bror min fyllt år och jag inte träffat honom sen dess har jag med mig fina presenter.
 Dukat för familjen. 
 Tända ljus.
 Det är så skönt att komma ifrån lilla lägenheten och hem till huset så här till jul. Rymligt, inga vidriga grannar som stör och härlig utsikt över vår lilla snötäckta tomt med ljusslingor i träden. Uppskattar allt så mycket mer sen man flyttat hemifrån.

I'll be home for Christmas

4 kommentarer:

  1. Åååh, så myyysiiiigt! Goood Juuul! :D

    SvaraRadera
  2. Vilken stämning! Själv åt jag också trevlig lax söndagsmiddag.. Om det nu är en lax på bilden, är lite dåligt på det där, eller är det en öring?

    SvaraRadera
  3. HÄ HÄ HÄ feeeeschk!

    Sv: Men MENART! Hahahaha nej :P Som tur är så har min pappas håriga gener bara satt sig på smalbenen XD

    Jag befinner mig i Exeter nu, en liten stad längs England sydvästkust :)

    SvaraRadera