Idiot!

Jo, även jag sitter också och glor på alla fjårtisars favoritprogram. Sitter och stör mig och är smått irriterad på falsksjungande utröstade muppar som ska stå för kvällens introduktion. Det var ju det som var grejen med att åka ut; Att inte få vara med i Globen!
Men mest av allt stör jag mig på hur sjukt oproffsigt Jay och Minnah skött sin "relation". Lider verkligen med Jays fru.

Så vad säger ni Sverige? Röstar ni på den otrogna skitstöveln eller den intetsägande bruden han gjorde det med?

3 kommentarer:

  1. Ha ha, gifter man sig i den åldern så kanske man inte är helt framför flötet så jag bryr mig inte ett skit om deras "förhållande"...

    SvaraRadera
  2. Min åsikt är att musiken o privatlivet inte har me varandra att göra...även fast det bliddelite problematiskt nu när dom faktiskt knullade med VARANDRA. Dock kommer jag inte svika Jay, jag tycker han har varit överlägsen hela vägen. Ända sedan jag hörde honom på audition:) Heeeeelt överlägsen, och vinner han, då kan vi ju faktiskt hoppaspå en rock-våg över Sverige:D

    SvaraRadera
  3. Fastän jag blir liiite såhär också...är det heeelt sant det dom skriver? Eller är det bara rykten? Jag har själv blivit utsatt för det i media...massa lögner:S Så jag litar aldrig på ngt nästan. Bara läser det o släpper det sen typ...dåligt det med antar jag.

    SvaraRadera