Jo, jag lever... nästan...


Jo, jag lever... nästan...

Har inte blivit något bloggande på senaste då det har varit väldigt mycket nu. I fredags blev jag dundersjuk, på lördagen jobbade jag 12 timmar och på söndagen och måndagen hade vi våra sista föreställningar. Hade feber, migrän och ont i halsen de dagarna, men det var bara att köra på ändå. Man känner verkligen hur svag man blir av en förkylning när man måste, sjunga, dansa och spela teater.


Tror jag jobbade lite för hårt på lördagen, för jag vaknade upp med näsblod på söndagen. Har aldrig blödit näsblod förut. 


 Sen på tisdagen och onsdagen har jag varit iväg och spelat in reklamfilm. Passande att det var reklam för ett sängvaruhus. Hade aldrig pallat om jag inte hade fått vila så mycket. Det mesta av tiden de här två dagarna har spenderats i Tempur- och Hästensängar. Mycket skönare och framför allt DYRARE än den man har hemma.
Ikväll ska jag ligga under filten, vara uppe sent, kolla på film och äta massor med godis. Har ingenting speciellt planerat i morgon, så nu kan man äntligen ta det lite lugnt. I morgon ska jag försöka sova hela dagen och bli frisk så jag orkar hugga tag i mitt liv igen.

4 kommentarer:

  1. Strongt av dig att klara det under en förkylning... Jag spelade precis in en skiva under samma premisser och fan vilket jobb det va...

    SvaraRadera
  2. Aww :/ Vilken kämpe du är!
    Krya på dig iaf sötnos :)

    SvaraRadera
  3. Stackars fina! Du får krya på dej! Se till att vila ordentligt nu.

    SvaraRadera
  4. Oj, om du råkat ut för näsblod av överansträninging borde du lyssna på kroppen. =/

    SvaraRadera