Julafton 2010


Julafton 2010
Har haft fullt upp sen julafton, men här kommer lite bilder från årets julfirande.
 Köttbullar, prinskorvar, julkorv på kokning, potatis och rödkolssallad.
 Göran tar kort på öl.
 Sillbordet.
 Schinken und korven!
Granen
Klappen
Kalle Ankan
Brorsan
Med kusinerna
Choklad!
Tomten kom även i år. Roligaste tomten någonsin tror jag. Hela familjen höll på att garva ihjäl sig.
Hej då Tomten! 
Fick fina presenter av tomten.
Sen var det dags för klapputdelning.
Min fina hög.
Även Göran fick en fin hög.

5 kommentarer:

  1. Najs blogg!

    Själv är jag en kvinnlig musiker/låtskrivare/producent/konstnär som driver en blogg där man kan följa min väg upp i musikbranschen med olika knep!

    Kika in vetja! :)

    Ha en finfin dag!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som en kanon-jul tjejen! :-D

    SvaraRadera
  3. Heej :D
    ja det fixade jag genom blogg.se
    det funkar jättebra! :D

    SvaraRadera
  4. haha vi hade också en rolig rolig tomte ;D hahah

    SV: som faaan! ;D Iih detsamma ;*<3

    SvaraRadera
  5. sv: visst är den :D tack& detsamma :)

    SvaraRadera