Motörhead Shiraz


Motörhead Shiraz
Idag har jag varit och hämtat paket på Systembolaget. Är numera stolt ägare av 6 flaskor Motörhead Shiraz. Tror jag kanske behåller 2 stycken själv. Resten har jag lovat bort till folk som inte pallat beställa själva.
Tomtar vid köksbordet. Dags att smaka!
  Vinet är helt klart tuffare än vad det är gott, men det betyder inte att det smakar illa. Det var helt ok lixom. 
Någon annan som har smakat?
 Nu ska vi koka kola, klä granen, ha fullt upp med julmys och jag ska fixa naglarna. Fullt upp!
Vi hörs i morgon!

4 kommentarer:

  1. Fan va nice, jag hämtar 6 flaskor imorgon... God jul på dig!

    SvaraRadera
  2. sv. Ha ha, jo... Men bara nästan!

    SvaraRadera
  3. Nice! Jag vill gärna testa, även om jag inte alls gillar vin för fem öre. När jag fyllt 20 ska jag helt klart ge bort flaskor till folk när dem fyller år eller ja, bara vara snäll. ;D

    SvaraRadera
  4. Du måste säga hur det smakar sen! Tänkte smaka Trueblood-flaskan faktiskt, kommer vara nyfiken annars! Berättar sen i bloggen. :-D

    SvaraRadera