Mycket jul...


Mycket jul...

Det har blivit värsta julbloggen här... Är väl inte riktigt meningen även om jag älskar julen, som ni kanske har märkt. Men det är typ det enda jag hinner med nu de här veckorna. Jobbar hela dagarna och får inte sova på nätterna för att grannarna håller en vaken. Är fett trött och irriterad idag och det är grym tur att det här är min lediga dag så att jag inte behövde gå upp så jättetidigt i morse. Tråkigt att behöva vara trött och irriterad på sin lediga dag bara och att det är värsta snöstormen ute. Skulle behöva dra iväg och fixa lite hemlisar. Måste även knåpa ihop en önskelista till familjen.

Ni får helt enkelt stå ut med att det är lite julstökigt på bloggen i lite mer än en vecka till. ;)

3 kommentarer:

  1. Vill du ha fina musikvideotips i din statusrad på Facebook varje dag? Häng med på ”Dagens musikvideo”! Klicka på länken för att komma direkt till sidan.

    SvaraRadera
  2. Ha ha, bra att du promotar julen, folk ska bara klaga...

    SvaraRadera
  3. Tänk om jag var så julpysslig som du! Kanske i ett annat liv... Kul att läsa om i alla fall!

    SvaraRadera