Onsdag Morgon


Onsdag Morgon

Sitter med en redig inpackning i mitt stackars hår. Förutom färgen på barret börjar faktiskt saker och ting se lite ljusare ut inför framtiden. Förhoppningsvis får jag lägenheten och igår ringde de från ett café som ligger 5 minuters gångväg där ifrån. Jag skickade bara dit en ansökan för att jag gillade stället, så det blev en grym överraskning när de ringde upp och var jätteentusiastiska och ville att jag skulle komma in och provjobba så fort som möjligt innan jag fick något annat jobb. Det vore ju hur grymt som helst med ny lägenhet och nytt jobb som ligger precis nära. :)

Nu ska jag mecka lite med första luckan i bloggens julkalender. Don't miss!

7 kommentarer:

  1. Oj, grattis! Fan va grymt att jobba så nära hemifrån!

    SvaraRadera
  2. Låter jätte roligt :D Hoppas lägenheten blir din, håller tummarna!

    Btw, ser att du använder Mood! Jag skulle inte rekomendera att göra det! Ska inte låta som en bessevisser här utan du får använda precis vad du vill och du känner du efter! Men Moods hårfärger är ganska farligt för håret har jag hört! Jag har iof använt det själv och det har iof fungerat men vart lite konsigt, men bara som ett litet tips :P

    SvaraRadera
  3. Åh, så skoj skoj skooooj!! Massa grattis till lägenheten o jobbet, hoppas nu verkligen att du får båda två o att det blir kanon;)

    SvaraRadera
  4. jag håller tummarna för både jobb och lägenhet! allt blir så underbart när det bara löser sig.

    SvaraRadera
  5. sv: ojj! hmm ja började med slingor i Maj eller Juni kanske det var hos frisören, väntade 1 månad, gjorde slingor igen hos frisören, väntade 1 månad, gjorde en avfärgning hos frisören, sen väntade ja väl nån vecka, och blonderade, väntade nån vecka, blonderade, och sen blonderade jag det väl totalt 5 ggr hemma kan jag tro. var väl färdig i september! maj/juni-sept, 4-5 mån :P

    SvaraRadera
  6. Wow, kul med jobbet! Håller tummarna. :D

    sv: Precis, låten kommer nog finnas med för alltid. :)

    Jag har aldrig sett serien förr, visste inte ens att den existerade. Var bara tvungen att kolla för att du skrev att du var med i den. ;)

    SvaraRadera
  7. sv: ja man måste ha tålamod!
    lycka till snyggign! det kommer bli assnygt!

    SvaraRadera