Pepponsdag


Pepponsdag
Hade en helt fantastisk dag igår.  Började dagen med frukost till julkalendern både på TV och radio sen blev det dags för styling och efter någon timme drog jag in mot stan för dagens audition. På vägen dit fick jag samtal om ett nytt välbetalt uppdrag nästa vecka. $$Katching$$
Senare i väntrummet träffade jag några väl igenkända bekanta från inspelningarna av Grotesco i somras. Väntetiden blev allt längre, men det gjorde ingenting med så trevlig sällskap. Det är härligt att träffa och kunna prata skoja och ha kul med  människor som man ser upp till så mycket som jobbar i samma bransch som jag själv hoppas komma in i mer i framtiden. Ger en känsla av att man själv är på väg uppåt.

Förstår nu att jag varit nere i en sjuk svacka de senaste månaderna. Ibland är det inte förns man är på väg upp igen som man inser hurpass kass man har mått och verkligen ansträngt sig för att dölja det. Men när man är där längst nere på botten kan det ju bara gå uppåt igen. Älskar känslan när man inser det. 

Allt ordnar sig förr eller senare.


Nu ska jag sätta mig och knåpa ihop dagens lucka i bloggens julkalender. När den väl kommer upp är gårdagens tävling avgjord, så ni har fortfarande möjlighet att delta i denna fantastiska tävling. 
Klicka HÄR för att komma till tävlingen.

3 kommentarer:

  1. sv: Ja men det förstår jag, det sliter ju otroligt mycket på håret tyvärr! Speciellt om man ska gå från mörkt till ljus. Men den sprayen är faktiskt väldigt bra när man får lite mörk utväxt! Sen är den ju ganska billig också så det är ju ännu bättre ;)

    Hoppas du tar dig ur svackan snart!

    SvaraRadera
  2. Nu när du skriver det så har jag nog också varit i en sån där svacka, just för att man gått arbetslös och inte fått napp på så många månader. Nu när jag fått jobbet börjar jag se ljuset i slutet av tunneln liksom.
    Håller tummarna för att det fortsätter uppåt för oss båda!

    SvaraRadera