Årsresumé - Februari 2010


Årsresumé - Februari 2010
Vi fortsätter med årsresumén med februari
Månaden då:
Jag släppte loss bakom trummorna.
Vi stuffade i oss semlor.
[DSC02165.JPG]
Jag spelade häxa i Macbeth.
Jag var med och jobbade under inspelningarna av Crashdïets musikvideo till "Generation Wild".

Klicka HÄR för att läsa hela inlägget.
[DSC02311.JPG]
Vi firade Alla hjärtans dag.
Jag fick en talroll i "Våra vänners liv".
Vi spelade in en kortfilmsversion av Rome.
Vi drog ut till havs med Close-Up Båten.
Hytten
Deathstars spelade
Deathstars

5 kommentarer:

  1. nu när du säger det.... jag har fan sett den. tror till och med de var genom den jag hittade dig. anyway... hoppas vi ses 10 februari! ;)

    SvaraRadera
  2. Shit vad skoj med en årsresumé!:) Och du är ju alltid liiika snygg!

    SvaraRadera
  3. Åh, deathstars!

    sv: Ja eller hur :D haha, riktigt coolt!

    SvaraRadera
  4. sv: Jajjamän! Jag är inte säker, några slingor här och där tror jag bara det blir :)

    SvaraRadera
  5. Åhh, finns den där Rom-kortfilmen att se någonstans?

    SvaraRadera