Kalastorsdag


Kalastorsdag
Vi började dagen med lunch på Harry B James med våra finska vänner som bara hade några timmar i stan innan det var dags att åka iväg med båten mot Hellsinki igen. Det var riktigt najs att sitta på Harrys och ta några bärs när det inte var så förbannat mycket folk. Det är ju bra musik och schyst miljö lixom. Lite kul att komma tillbaks.
Världens bästa Steffe fyllde 40 och det firades med en helt grym fest på Rocks. 
Jag och karln.
Träffade Ika och Martin.
Sweets.
Sen blev det live-musik med annorlunda bandkonstalationer.
Riktigt najs.
Mats tur att sjunga. Så tyckte jag att han skulle ha en extra stämma i Sweet Emotion... Hoppas jag inte förstörde alltför mycket.
Hängde med Lotta.
Kalajsa
Träffa Damon.
Det blev en helt fantastisk heldag och idag mår man ju som man förtjänar. Nu blir det bakiskalas med "The boat that rocked" och cookies! Awesome!

4 kommentarer:

  1. Ha ha, fan va trumpen du ser ut på första bilden...

    SvaraRadera
  2. måste säga att du såg jävligt lack ut är inne på toan... förståeligt egentligen. jag hatar den toan!

    SvaraRadera
  3. En utgång behöver man ibland!:)Jävligt härliga bilder må jag säga!:)

    SvaraRadera