Naturligt?


Naturligt?
När man är rädd får man ju en sån där killande känsla i benen. Forskare har sagt att det är naturens sätt att säga att det är dags att det är dags att fly - Att springa. Just nu killar utav bara helvetet i bröstet och solarplexus och jag är sjukt jävla svinförbannad . Det borde ju vara naturens sätt att säga att det är dags att skrika - Att skälla ut, svära och förbanna respektlösa j*vla idioter!!! 
Men inte då. Här sitter jag tyst och snäll som en fin flicka. Helt emot min natur!

Snart sprängs jag!

4 kommentarer:

  1. Du bör säga något, inte alls bra att hålla saker inne så där!

    sv: Jo jag vet, har blekt håret till och från sen jag var 14 år och gör man det själv så behöver man riktigt tålamod. Frisör vill jag inte gå till, för dyrt och sen har dem så jäkla starka grejer att jag inte vågar. :P

    SvaraRadera
  2. Oj då, vad har hänt? :-S

    sv: Köpte biljett via en kompis som känner dem som arrangerar. :-)

    SvaraRadera
  3. SKRIIIIIIIIK ANNA! SHOUT IT OUT LOUD!!!!

    jag tror sidan hette typ.. polkapojkarna eller nått. ska kolla upp det åt dig ;)

    SvaraRadera
  4. usch, hemsk känsla det där. men det är inte alltid helt lätt att skrika ut sin vrede.. du får gå på ett boxpass och slå ut den

    SvaraRadera