Nu kan tiden få gå hur fort den vill


Nu kan tiden få gå hur fort den vill
Jag vill bara slänga ihop de där flyttlådorna och dra här ifrån! Det här går precis lika långsamt som när man var liten och väntade på julafton... om inte långsammare. På torsdag ska vi möta besiktningsmannen och gå igenom nya lägenheten för att se vad föreningen ska betala för att få ordning på det sista. Vi ska fixa lite hål i väggarna och behöver helt klart dra minst ett lager färg på väggarna. Sen är det dags att piffa till allt med snygga gardiner, kuddar lampor, tavlor och massa stjärnor! Can't wait! :D

3 kommentarer:

  1. Fan va gött me nytt boende! Låter som att du kommer att trivas, great!

    SvaraRadera
  2. åååh fan va roligt för er!!! vi har sökt en ny på kungsholmen... känns som att det är läge att komma ifrån förorten nu :P

    jag går inte efter nån speciell diet men med tanke på att jag inte tränar och rör rätt lite på mig så försöker jag hålla borta alla "onyttiga" grejer lixom.. eller ska man skriva, sån mat som man förbränner lättare när man tränar.

    kör du low carb? eller lchf? har du nån form av roliga tips?

    SvaraRadera
  3. Åh ja vet hur det känns när man bara vill flytta med en gång, men måste vänta på uppsägningstiden! ush, frustrerande det där..
    sv: Jag ska till sälen imon :D

    SvaraRadera