Nyårsfirandet 2010-2011


Nyårsfirandet 2010-2011
Vi började kvällen på Vapiano. Jag tog pasta med Scampi. Grymt god mat, men alla hamnade i matkoma efter en halv portion.
Vi blev ett stort gäng på runt 30 personer.

Jag och Emelie var först och bäst på plats när det vankades föda.
Nomnom.
Första bilden på hemmafesten i Sandsborg. Kameran hade inte riktigt vaknat.
Jag intog golvet och resten med mig.
Andy och Jocke.
Dricka som glittrar gör Anna glad.
Tantogolvet.
Wooop wooop!
Wöwöwöö kamera
Wöwö fota
Så här såg tolvslaget ut.
Gott nytt år Tifa!
Gott nytt år Joel!
Gott nytt år Felicia!
Gott nytt år alla i köket!
Gott nytt år Hanse!

6 kommentarer:

  1. Grymma pic ^^
    jaa fan asså de va kaos på pizzerian igår, och JA internationella pizzadagen! :)

    SvaraRadera
  2. Härlig kväll du verkar ha haft, god fortsättning på dig med ! ;*<3

    SvaraRadera
  3. Sjyssta partypics! Gött nytt på dig!

    SvaraRadera
  4. Seriöst, var du i Sandsborg? JAG BOR där!

    SvaraRadera
  5. Nice nyårsfest, och lika snygg som alltid! ;-D

    SvaraRadera
  6. sv: Ja jag har känt lite samma, för visst är jag inte ute och cyklar när jag tror att du bor i närheten av Farsta?

    SvaraRadera