Ölsugen


Ölsugen
Har några lediga dagar nu efter att ha jobbat långhelg förra veckan och är sjukt rastlös. I morgon bär det av till jobbet igen. Känns lite tråkigt att bara jobba helger. Börjar bli riktigt sällskapssjuk och ölsugen, speciellt efter alla trevliga och ölrelaterade bilder jag gått igenom i och med årsresumén. Och jag brukar inte ens dricka mycket öl när vi är ute. Jag är en sån där mes som får ont i magen av öl och dricker sprit istället. Kanske blir det någon öl imorrn efter jobbet om jag pallar med att dra mig mot stan. Sen blir det kvällspass på lördagen och morgonpass på söndagen.

Jaha. Kul liv. Måste verkligen fixa en schyst vardagssysselsättning. Ska nog uppdatera portfolion och börja dra igång frilansandet på allvar. Lite svårt när man inte har några bra bilder i den nya hårfärgen bara. Får ju helt annorlunda jobbförfrågningar nu när jag blivit blond. Var ju på audition till en roll som miss Universe och senast de ringde var häromdagen då det var en kvinna som ville ha mig som underklädesmodell på kanal 5 och Aftonbladet. Inte riktigt min tekopp...

Nu ska jag lyssna på Kiss och käka kyckling.

6 kommentarer:

  1. Svar: Grabbarna tackar för gratulationen! 10 dödligt snygga och långsvansade killar bor hos mig. :)

    SvaraRadera
  2. sv: hihi tack desamma! :D
    kika gärna in fler gånger^^ kram

    SvaraRadera
  3. Låter ju inget vidare att bara jobba helger måste jag säga... Får ta och styra upp det!

    SvaraRadera
  4. Jösses vad (egentligen löjligt), ja vad ska man säga.. skumt men egentligen inte att du får förfrågningar om andra roller som blond. Är du säker på att du inte ska ta dem? ;)

    SvaraRadera
  5. Vi ska ju ta bilder! Har fullt upp denna månad men i februari kanske? :-D

    SvaraRadera
  6. Tur att det är fredag för jag är också ölsugen.

    SvaraRadera