Äntligen en helt ledig dag


Äntligen en helt ledig dag
Efter Gotlandsresa, flytt, jobbintervjuer, nytt jobb, inflyttningsfest, kryssning, schlagerpartyn, mer jobb och auditions kan jag äntligen ta det lugnt. Har inte kunnat planera eller tänka igenom livet längre än bara några dagar framåt för att det varit så mycket grejer på gång hela tiden. Och jag som trodde att jag bara skulle sitta hemma i Bandhagen och glo hela vårterminen nu efter jag slutat skolan. No way! 

Om jag inte åker till Göteborg den här veckan så har jag inget annat planerat och det lutar åt att jag skippar det för att orka med allt det andra. Sen ska min nya chef ringa i morgon och ge mig datum för introduktion på fler områden på nya jobbet plus att det är videoinspelningar och reklaminspelningar på gång, så den här veckan blir nog inte så lugn after all.

Idag ska jag i alla fall inte gå utanför dörren för första gången i nya lägenheten. Ska samla ihop en mapp med bilder som ska skrivas ut och ramas in. Sen ska jag sätta upp lite hyllor, läsa och ta det lugnt.

6 kommentarer:

  1. sv, Jag tänker bara köra i tre dagar eftersom jag tränar rätt mycket och det är lite småklurigt när man inte får i sig allt man behöver för att orka/bygga muskler. Så testar tre dagar nu och se hur det går :)
    Det är bara att köra på, funkar det så funkar det, funkar det inte så är det bara att försöka igen :D

    SvaraRadera
  2. Finns det nåt bättre än en ledig dag när man haft fullt upp mycket och länge? :-)

    SvaraRadera
  3. sv: jaa haha man äter tills man håller på att gå sönder..så gott det är

    SvaraRadera
  4. sv: jaa ! kommer antagligen få en grym skrivare till jobbet snart, :)

    Ojj vad du har stått i, men hoppas ni trivs i nya lyan :)

    SvaraRadera
  5. Fullt ös du har! I like!

    Om du kommer ner till Göteborg i helgen så får du komma förbi Star 'n' Bars imorgon för vi ska spela där! :-D

    SvaraRadera