Close-Up Båten del I


Close-Up Båten del I
Äntligen kommer lite mer bilder från Close Up-båten. 
Jag och Sandra dukade upp förkalaset i polarnas hytt.
Försöker fota världens bästa Matte Modin.
Raised Fist
Träffade Maritza.
Hängde vid scenen med Ullis och Nicki.
Nicki is pretty Wicked
Baby Blue
Träffade Maaryyy
Goe gubbar <3
Jag lekte "hatten är din" med ett gäng killar för att se till att få en bild på Sandra med tjusig hatt.
Sen blev det dags för dansgolv där jag och Sandra hade bestämt oss för att starta RÖJ!
Emelie är en grym dansare. 
I slutet av kvällen blev det bloggbrudshäng.
Eftersom det inte finns McDonald's på båten fick det bli en räkmacka till fyllekäk och en ostciabata till Sandra. Nomnom!

3 kommentarer:

  1. AVIS på Raised Fist! Har lyssnar på dem så himla många år nu men fortfarande inte sett dem live. Jag menar, wtf?

    SvaraRadera
  2. Hahahaha, den där blå bilden mitt när jag försöker säga någonting! ;-D

    Tycker du har riktigt nice bilder själv! Och you look beautiful as always!!

    SvaraRadera
  3. HAHAHHA herrejävla gud alltså. Full som ett as, men kul var det. Och tack!

    SvaraRadera