Mary Raven und Bümbï


Mary Raven und Bümbï
Världens bästa Mary Raven har äntligen fått upp ett gäng fina bilder från inflyttningsfesten. Mina och Görans bilder råkade fotas i Raw, så det kommer ta lite tid för mig att komprimera och ladda upp skiten.
Klicka in er en sväng hos Mary så länge så kommer mina bilder snart. Hon har dessutom en grym blogg som är en Rockblogg på riktigt. Medan jag visar fulbilder på mig själv och skriver om vad jag åt till middag skriver Mary om aktuella gigs, utrustning, låtar och band. 
Bra skit!

4 kommentarer:

  1. ska bli så jääääävla gött o se era sweet faces ikväll!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Vill ha hennes mössa! Idag! haha

    SvaraRadera
  3. Babe, tack för en grym kväll! Ser fram emot bilderna när du fått upp dem! Och hur kan du vara så snygg kvinna?? Du blir awesome på varje bild!

    SvaraRadera
  4. Där ser man, visste inte ni kände varandra, men sthlm kanskr är lite som Norrköping inom metal folket?
    det är en liten värld!

    SvaraRadera