Nu får det vara nog med frysa't


Nu får det vara nog med frysa't
Det har burit emot, men nu har jag äntligen plockat fram understället och den gamla Helly Hansen-fleecen. Hade ett riktigt h*lvete igår när jag var tvungen att vänta på försenade bussar och tåg i över en timme innan jag kom hem. I 19 minusgrader! Det gjorde riktigt jävla ont i kroppen. Sprang hela vägen hem från tåget för att få komma in i värmen fortare. Är fan glad att man inte fått lunginflammation. Väderleksrapporten säger 19 minus idag igen. :S
Nu ska jag iväg och jobba sista dagen för veckan. Bara 6 timmars-pass. Feeett naajs!

2 kommentarer:

  1. Måste hålla med!! Kan inte våren komma snart?

    SvaraRadera
  2. jag har nått silverschampo hemma som jag använt innan, väldigt bra.. men har du nått tips kanske?

    SvaraRadera