Björnfittan och jag


Björnfittan och jag
Går ju bara att köpa vårkläder i butikerna numera lite jobbigt när det fortfarande förekommer minusgrader och då jag själv lyckats slarva bort alla mina mössor som inte ligger nergrävda i barndomens byrålådor hemma hos mor. Denna är lite svårare att tappa bort då den är gigantisk. Har inte varit en favorit innan, men den är klockren när det är kallt och blåser ute. När man tar ner lapparna är det som att ha huvudet inne i ett mysigt moln. :) Perfekt på dagens långpromenix som blev två timmar lång. 

Vill även med denna bild skicka en hälsning till mina ryska läsare som visar sig bli fler och fler.
Добро пожаловать!

2 kommentarer:

  1. hahahahha din söta lilla russian-whore.

    SvaraRadera
  2. Skitsnygg bild gumman!! Ryssland är hett för fan! ;-D

    sv: De tog verkligen hand om oss, de var jättegulliga!

    SvaraRadera