God-morgon-frilla


God-morgon-frilla
Bakljus från solen som skiner in genom persiennerna och med Göran gnuggandes på kinderna. Vi har ju byggjobbare utanför fönstret typ alla soltimmar, så det blir till att ha persiennerna nere tyvärr. Lite surt att dessutom vakna av deras bankande varje morgon när man ska jobba kväll. :P
Nu när jag sitter såhär i morgonfrillan och snart ska dra iväg på jobbet kommer jag helt osökt att tänka på en film som jag måste tipsa er om! Ni måste bara se Trassel! Och ni måste se den innan den försvinner från 3D-biograferna! Den har helt fantastiskt vackra scener i 3D som bara måste ses och upplevas. Jag tyckte först att filmen verkade jättefjantig med söta lilla Guldlock, men blev helt klart glatt överraskad. Ska se den igen snart och kommer med en recension så småningom.
Nu springer jag iväg till tåget. Ut i solen med er! 

3 kommentarer:

  1. Haha, aaaw! Så söt frilla ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har varit så himla dålig på att ta tag i att se den, fy på mig, MÅSTE se den!

    SvaraRadera