Hej vad det går!


Hej vad det går!
Sitter och surfar runt med nya Macen och det känns helt fantastiskt. Allt går så sjukt mycket fortare och ingenting segar det minsta.
Förutom att ha varit iväg och fixat dator idag har jag varit ledig och tagit det ganska lugnt förutom ett Zumbapass. Började dansa Zumba här hemma för några veckor sen och stegen börjar fan sätta sig nu. Riktigt kul och bra för mig som vill komma igång med att dansa och öva mer koordination. Får sjuk träningsvärk dock. Måste bli bättre på att stretcha!
I morgon drar jag iväg och jobbar hela kvällen och missar därmed finalen av veckans omgång av "Halv åtta hos mig". Får hoppas att det kommit upp på TV4 play lagom tills jag kommer hem. Eric leder än så länge med 23 poäng och jag tippar nästan på att det blir han som vinner hela kalaset. Vi får fråga Lasse om han har löjrom eller kaviar i baren sen så vi får smaka på en riktig Rom och Cola. ;)

3 kommentarer:

  1. sv: Nja, egentligen inte men fan så jag älskar att köra slut på musklerna på gymmet. ;D

    SvaraRadera
  2. fan ja ska skriva upp de där.... missade gårdagens!

    vill ockås testa zumba... tror du de är nått att beställa hem?

    SvaraRadera