Idag kommer min nya baby


Idag kommer min nya baby
Har länge känt mig hämmad vad gäller min kreativitet på nätet och framför datorn på grund av en alldeles för seg dator. Jag älskar att fixa med film, musik, bilder och hålla på med tusen saker samtidigt, men det funkar lixom inte med en minidator med 1 GB i ram. Är så glad att jag lyckats komma över en svart Macbook till ett bra pris. De svarta slutade tillverkas 2008 så den är begagnad, men billig, snygg och grym! 
Jag kommer nog behålla min lilla hp mini som surfdator. Den är ju dessutom klockren att ta med sig när man är ute och åker.

1 kommentar:

  1. Kvittar ju vilken färg / motiv du vill ha på en laptop, man kan antingen köpa skinn till den eller få den airbrushad! ;) Jag reagera för jag har airbrushat laptops innan!

    SvaraRadera