Måndag och nystart


Måndag och nystart
Förutom magknipsattack i natt och tidigt i morse så har dagen börjat rätt bra. Det här ska nämligen bli början på vårt nya liv här hemma. Men för att kunna starta ett nyttigare liv måste man ju göra av sig med all skräpmat man har hemma... vilket vi gjorde igår kväll med en riktig syndarafton. Därav magknipsattacken i natt. Men det är bara bra, för efter nattens illamående mår man ju kass bara man tänker på godis. ;)

Inge mer onyttig skräpmat, godis och slappa dagar. Har redan börjat träna, dansa Zumba och går minst 12000 steg om dagen. Yay me! Nu ska jag laga lunch. Det blir fullkornspasta med broccoli. Har aldrig varit ett fan av broccoli förns för några år sen då jag lärde mig på jobbet att man bara ska koka brocolin riktigt kort tid. Då blir den faktiskt riktigt god! Det är få saker som är äckligare än överkokta grönsaker! Bluäh!




3 kommentarer:

  1. Hmmm, vet inte om jag tror på att dom verkligen går att äta ändå...

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Själv har jag haft ett litet break men ska ta tag i att slippa till sig till beachen 2011 nu :)

    SvaraRadera
  3. Fy, magknip är INTE skönt!
    Men helt rätt sätt att göra sig av med onyttigheterna som ligger hemma - käka upp dem. ;)

    SvaraRadera