Schlagerparty!


Schlagerparty!
Dekorerat och fixat för schlagerparty! Fint ska det vara! 

Hanse var en av de första på plats. 
Spännande!

Jag och Janne bjöd på glitterattack när vinnarbeskedet kom!
Emelie var såhär glad att Eric Saade vann.
Jag och Janne var såhär glada att Eric Saade vann.
Paljetter och rosetter!
Jag hade lagt Görans öl i frysen. 
Leker värdinna. 
Folk
Schlagerkollandet
Sen Tog dehär tokarna över min kamera.
Tjusigt!
Sweeties
Nu tar jag tillbax min kamera. Okaaaj?
Soffolk
Gladaste Kettil i stan.
Tanzen
Så här ser en Pomelo ut inuti.
Hanse
Rökish 
Hänga
Kettil
Tvångsmys med Mario och Hanse.
Sophia är mobil.
Acke blev på tjocken.
Micke och sovandes Sophia.
High Tech.
Kettil och Emelie
Cutie
Nomnomfjäder 
Kir!
Fint
Vem snodde mitten av min bulle?
Sjukt lyckad fest! Tack alla sweetie pies som kom! Dags att städa!

2 kommentarer:

  1. hahahah vilket jäla party!!! bakade du några regnbågsmuffins???

    btw... har inte han den mörka killen varit med i det där städprogrammet??? eller misstar jag mig bara nu? aslik honom!

    SvaraRadera
  2. oj så fint :D och trevligt såg ni ut att ha!

    SvaraRadera