Äntligen


Äntligen
En one piece helt i min smak. Tycker egentligen att one piece är rysligt fult och fattar verkligen inte hur folk kan gå utanför dörren med sånna kläder på sig, men den här skulle jag lätt tänka mig att glida runt i hemma. Verkar ju som ett riktigt skönt plagg. Men det ska mycket till innan jag går utanför dörren i en jumpsuit!
Tack Ssanibo för tipset. ;)

Gränsen mellan gräsligt och och snyggt kan vara hårfin när det kommer till leopardmönstrat, men att känna sig som en medlem av Electic Banana Band väger fan upp en del i detta fall. ;)

4 kommentarer:

  1. Skulle aldrig kunna lägga ut så mycket pengar på mjukiskläder. Tur hade jag att hitta en kopia på Primark för 8 pund :P

    SvaraRadera
  2. Ha ha, skulle jag oxå kunna tänka mig att glida omkring i här hemma!

    SvaraRadera
  3. Hahahaha. Har verkligen inte fattat grejen med onepiece. Aldrig. Lika illa som jag tycker om Uggs.

    SvaraRadera