GRATTIS!


GRATTIS!
Iron Fist skor Ruff Rider Platform, Iron Fist
Äntligen har jag lyckats få tag på bloggtävlingens vinnare. Jag har fått in en hel drös med helt fantastiska bidrag med riktigt snygga sommar-outifits. Det har varit riktigt inspirerande och kul att spana in alla era inlägg. Det var tur för mig att jag hade bestämt att låta slumpen avgöra denna tävling. Här har ni tävlingens vinnare.
Bexelyn's blogg
Ett par Iron Fist är nu på väg hem till Rebecka.

Tack för alla fantastiska bidrag!
Glöm inte att hålla utkik efter kommande tävlingar!

4 kommentarer:

  1. yayy ^^ lycko henne! :)))

    SvaraRadera
  2. Avundsjuk jag är så avuuuundsjuuuk!

    SvaraRadera
  3. Fan då :P
    Men grattis till henne :D

    SvaraRadera
  4. Håller med! FAAAAAAASEN att man inte vann, men stort grattis till henne :)

    SvaraRadera