Festivalräddarna


Festivalräddarna
Dr. Martens - Patent Black [Färg: svart]
Har äntligen landat hemma igen efter helgens festivalande på West Coast Riot och Metaltown. Det kommer mer bilder från de äventyren, men for now får vi nöja oss med en bild av mina nya skor. På lördagen kom Mark med min beställning från Sweden Rock Shop och det var verkligen i rättan tid. Mina nya Dr Martens blev verkligen mina räddare i nöden efter spöregn och lera. Sen när de blivit geggiga var det bara att skölja av dem och de såg ut som nya.

Praktiska och sjukt snygga! 
I just love them!

11 kommentarer:

  1. sv: Det gjorde vi! Fast dem stängde och vi hade lyckats köpa drinkar från en av de andra serveringarna, så vi var tvungna att byta. Då blev det Medis bar & kök. :)

    Åfan, det visste jag inte! Ja alltså, en pizza är ju det som ligger överst på listan med bakismat för min del också men nu har träningen dragit i gång igen så jag försöker tänka liiite på vad jag klämmer i mig. ;P Annars - pizza for the win!

    SvaraRadera
  2. sv: Raised Fist är verkligen the shit!

    Woho, då var det du! Hmm.. antingen 3an eller 6an, alltså viasat. :)

    SvaraRadera
  3. SJUKT snygga!
    sv: men eller hur. Jag hoppas också det blir bättre ordning tills nästa år.. det och bättre line up :)
    Synd att vi inte sågs, men det kommer väl fler festivaler!

    SvaraRadera
  4. awesome med både snygga och praktiska skor , i like that ;*

    SvaraRadera
  5. Sv: Tack :) Men jag vet inte om jag var så skillad egentligen eftersom att jag inte märkte att det var en dubbel regnbåge förrns långt efteråt x)

    SvaraRadera
  6. sv: Jag vet! Sög ju :( hörde att du gick runt och delade ut sådana faktiskt ;D hoppades stöta på dig, men nej!

    Ja jag håller med.. Han ska alltid vara svart! Men han lär säkert ändra tillbaka en dag :)

    SvaraRadera
  7. åh skorna <3 :D

    sv: Nej va kul! Tror inte vi fick något sådant men vad roligt :)

    SvaraRadera
  8. Snyggaste bootsen! HAr också ett par såna i lack men jäklar vad osköna de är..

    SvaraRadera