I'm back!


I'm back!

Jag kommer inte skriva ner om hur jag var tvungen att lämna SRF på grund av sorg och svek just nu. Det har gått några dagar och jag har repat mig bättre än jag någonsin trodde var möjligt när allt såg som mörkast ut i fredags då jag packade ihop tältet och väskan och begav mig hemåt.  Det är fantastiskt vad bara tid med familj och vänner kan göra.
Nu är jag i alla fall tillbaks efter några dagars isolering. Idag var jag iväg på casting som gick förträffligt bra. Sen blev det lite sommarshopping på stan och sen vidare till zumban. Nu är jag helt slut, men gladare än på riktigt länge.
I morgon blir det dags att packa om väskan inför West Coast Riot och Metaltown!
Ser verkligen fram emot att komma iväg till Göteborg.
Ska bli så jäla GÖTT!

2 kommentarer:

  1. sv: tack snygging!! :D det hoppas jag verkligen! man skulle ju kunna ta varandras nummer eller nåt ;) du kan få mitt här: 0730485632

    SvaraRadera