Midsommarpeppen


Midsommarpeppen
Jag tror aldrig att jag varit så sugen på sill och potatis tidigare, men snart drar midsommarfirandet igång på allvar. Just nu sitter jag hemma i gamla flickrummet hos mor och laddar inför morgondagen med "SOS - En segelsällskapsresa" på min lilla tjock-TV från tidigt 90-tal.
Har aldrig varit så mycket för färggranna kläder tidigare, men nu blir det traditionsenlig midsommar med sommarklänning och hela baletten, så jag har ansträngt mig för att inte missmatcha. Det är så mycket lättare när man bara har svart, vitt och nån accentfärg.
Snart kommer brorsan och Sandra hit från Gotland. Sen blir det dags att få sig lite sömn innan morgondagens blomsterplockande och kransbindande. Can't wait! :D

2 kommentarer:

  1. Yay snygg du kommer vara :D det är svårt att inte ha svart :D:D<3 ... jag kommer köra svart XD <3

    SvaraRadera