Trippel-VIP


Trippel-VIP
Har fortfarande inte lyckats ha kameran och kamerasladden på samma ställe sen kladdkalaset i Göteborg. Ni får hålla till godo med en bild på min arm. Det första som hände när jag och brudarna kom till området var i alla fall att vi fick ett armband för varje kväll. Tur att det inte var så soligt på festivalen för då hade våra underarmar varit kritvita jämfört med resten nu.
Idag körde jag cycling på gymmet efter dagens core-pass. Det var så sjuuuukt tråkigt! Cykla på en sån där maskin är verkligen inte min grej. Plus att man fick ont i röva också. Nä... Får se om man pallar köra sånt igen. Man ska ju få snygga ben av det i alla fall. ;)

4 kommentarer:

  1. Aaah värsta många band !
    Det var btw trevligt att träffa dig, synd att det inte blev längre :) <3

    SvaraRadera
  2. sv: Åh nu såg jag att du skrivit till mig :D
    det var verkligen kul :D nästa gång får vi hänga en längre stund right ? ^^
    Åh man kanske måste vara inlyssnad på SOAD för att uppskatta :) man blir nog förvirrad när man inte lyssnar in sig på dem, hade jag gjort det innan kanske jag uppskattat det mer. Har hört några låtar när jag var yngre men minns typ inget :D
    <3

    SvaraRadera
  3. nej fyhelveteeeee hatar såna där träningsmaskiner!

    måttligt avis på din arm btw.. skulle också vilja ha massa band. men dum som fan så klippte jag av skiten direkt när jag kom hem.

    förresten, har du inte ätit på masahiro?? DO IT!

    SvaraRadera
  4. Att bara sitta och glo på en träningsmaskin suger totalt tycker jag, då föredrar jag hellre cykligen jag får på jobbet. :P

    Btw! Trean är det du ska ha utkik på om du vill se tuggimmireklamen. :) Såg den nu precis igen, fan vad snygg du är!

    SvaraRadera