Vatten och bröd... ...Och DEATHSPANK!


Vatten och bröd...
...Och DEATHSPANK!
Fattar inte vad det är för fel med mig. Har varit dålig i magen sedan midsommar och nu är det såpass kass att jag inte kan gå utanför dörren... igen...
Har levt på vatten och bröd de senaste dagarna. Känner ju ingen direkt hunger förutom mer illamående. Då brukar jag ta en brödbit så känns det lite bättre.

Vet inte vad som är fel denna gång så det är väl bara att vänta ut och låta tiden gå. Och när det gäller att slå ihjäl tid så är TV-spel den absolut bästa medicinen.
Skaffade nyligen ett Playstation 3 och började spela Little Big Planet, men var inte särskilt förtjust. Fanns lixom ingen kul story, plus att jag hatar spel där man får börja om allt från början om man trampar på en spik eller trillar ner i ett hål. 

Jag hade hört talas om Deathspank och var tvungen att spana in det bara efter att ha hört namnet. Det fanns faktiskt en demo på uppföljaren till det första spelet på PS-store. Jag blev fast direkt. Sjukt bra humor, RPG förstås, häftig grafik, lite fantasy och dessutom bra musik. Köpte ettan igår och har spelat som en tok och knappt märkt hur timmarna flyr. Snart är jag friskare än en genomsnitts nötkärna!


1 kommentar:

  1. Sv; Haha ja det måste vara nåt sånt :D

    Jag har också varit kass i magen sen midsommar :/ Var sillen dålig iår eller? ha ha.

    SvaraRadera