Vill komma ut!


Vill komma ut!
Nä, nu orkar jag inte vara sjuk längre. Mår fortfarande kass, men försöker inte tänka på det. Hade ju tur de första dagarna den här veckan då det var mulet väder och det inte hände så mycket, men nu skiner solen och jag har redan missat chansen att jobba och efterfesta på Sonisphere. Men int e ja bitter! Noooot!

Idag ska jag nog försöka ta mig ur sjukbädden, fixa mig i någorlunda ordning och dra mig mot centrum och se om man hittar nåt fint på sommarrean. Jobbigt bara att man är så trött och illamående hela tiden.

I morgon ska jag i alla fall vara frisk för då har jag saker att göra under dagen, sen ska jag försöka hänga med polarna på grönan på kvällen och köra femkamp. Behöver verkligen träffa folk efter en veckas isolering.

Dags att rycka upp sig och skaffa ett liv igen. Hörs sen!

4 kommentarer:

  1. jag älskar ditt hår, snyggt med en svart slinga!
    hoppas du blir frisk snart!

    BTW, roigt att du har 666 preumeranter!

    SvaraRadera
  2. Usch för att vara sjuk under sommarhalvåret. Det suger rejält. Hoppas du frisknar till och hamnar på topp igen väldigt väldigt snart.

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg bild på dig! Du är så vacker tjejen!

    sv: Tack tjejen!!! :-D

    SvaraRadera
  4. Fan vad jobbigt att vara sjukling nu, hoppas du blir frisk och pigg snart!

    sv: Det var SKITKUL! :D

    SvaraRadera